19 میلیون نفر در وضعیت بد مسکنی در ایران هستند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 30 بهمن 1395
بازدید : 173
نویسنده : omid

وزیر راه و شهرسازی در رابطه با عملکرد دولت یازدهم و همچنین مشکلات مسکن و پدیده بد مسکنی اظهاراتی داشتند. ایشان فرمودند: هر کسی در دولت یازدهم وزیر مسکن می شد یا می توانست به همان سیاست های عوام فریبانه ی قبلی بپردازد و یا صادقانه با مردم صحبت کند که این گونه صداقت ها نتیجه ی سنگینی دارند.

آقای آخوندی صریحا اعلام نمودند: در این دوره ماموریت بزرگ ما آواربرداری از ویرانه های دولت گذشته بوده است. مهم نیست آمار بدهیم چند واحد مسکونی ساخته ایم و چقدر ساخت و ساز در بازار مسکن داشته ایم. مهم این است که بیان شود چقدر تولید مسکن برای متقاضی واقعی مسکن داشته ایم.

ایشان اشاره کردند اگر سیاست های دولت قبل درست بود، چرا همچنان تعداد 19 میلیون نفر در وضعیت بد مسکن در ایران هستند؟ چرا با وجود ده ها هزار میلیاد تومان سرمایه در مسکن مهر، همچنان مشکل خرید مسکن داریم؟ دلیل عمده آن است که عرضه و سرمایه گذاری مسکن در بازار مسکن، جایی صورت گرفته است که با تقاضای واقعی ارتباط برقرار نمی کند.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com